Оновлення Massive Bus System в Стокгольмі, Швеція

Оновлення Massive Bus System в Стокгольмі, Швеція

Вступ

Згідно з річним звітом, Рада графства сформулював загальну мету громадського транспорту в рамках Ради графства Стокгольм з розвитку привабливого громадського транспорту як частини стійкої транспортної системи.

Головна мета складається з трьох частин:

1) привабливі поїздки,

2) доступний і згуртований регіон

3) ефективні поїздки з низьким впливом на навколишнє середовище і здоров'я.

Ведеться значна робота з розширення та модернізації громадського транспорту. Метою є створення громадського транспорту світового класу для задоволення потреб Стокгольмського регіону.

Мета продукту

Поїздки повинні бути ефективними, щоб будь-яке збільшення витрат на громадський транспорт було розумним. Рада графства планує, що велика кількість людей, що користуються громадським транспортом, а також збільшення частки поновлюваних джерел енергії, сприятимуть сталому розвитку.

Проблеми і вимоги

Існувало кілька проблем і вимог, які спричинили за собою зміни. По-перше, автобусний парк налічував 1600 автобусів, в яких були встановлені квиткові автомати і служби визначення місцезнаходження. По-друге, місце розташування і статус автобуса необхідно буде відслідковувати на постійній основі. По-третє, буде розгорнута нова, більш дешева платформа моніторингу та управління. По-четверте, кожна шина повинна бути швидко повернута в експлуатацію без перевірки конфігурації або перевірки на місці. Нарешті, реалізація повинна здійснюватися таким чином, щоб знизити витрати на переоснащення, ризик людської помилки, необхідність кваліфікованої установки, а також забезпечити ідентичність всіх встановлених конфігурацій. Ці активи будуть захищені, а розгортання може бути збільшено до тисяч одиниць після настройки і перевірки на одному пристрої.

Рішення

Процедура виконана наступним чином:

Крок 1. Конфігурація і тестування. Тестова конфігурація завантажується в WebAccess / DMP в лабораторії. Для цього інженер використовує тестовий маршрутизатор, щоб підтвердити, що його конфігурація буде оновлена, як тільки він включиться і підключиться до WebAccess / DMP.

Крок 2. Тестове розгортання. Технічний фахівець встановлює один модуль в поле: конфігурація поля не потрібно. Ця конфігурація відбувається автоматично. Інженер і технік перевіряють конфігурацію нульового торкання один раз.

Шаг 3. Массовое развертывание. Система подготовлена и проверена. Команда техников может установить физические единицы в автобусы парка. Все установленные устройства будут настроены автоматически, так как они включены

Особливості і переваги

WebAccess / DMP забезпечує налаштування будь-якого стільникового маршрутизатора в польових умовах, налаштування і розгортання з нульового дотику, а також візуалізацію розташування всіх розгорнутих маршрутизаторів, які забезпечують постійне підключення до WebAccess / DMP, а також підключення до систем продажу квитків / білінгу. Всі встановлені маршрутизатори контролюються R-SeeNet, яка забезпечує моніторинг SNMP, діагностику, аналіз рівня сигналу і статистику мережевого інтерфейсу.

Розподіл маршрутизаторів для транзитної компанії здійснювалося місцевим VAR, який при необхідності може забезпечити технічну підтримку та налаштування, а також технічну підтримку NPD для розробки дорожньої карти для WebAccess / DMP. Таким чином, рішення було комплексним від планування і до настройки і розгортання.

Чому Advantech?

  • Експертні послуги
  • Сильна репутація та відданість Промисловості 4.0
  • Правильні рекомендації по продукту, що відповідають вимогам клієнта
  • Послуги по обстеженню сайтів
  • Консультація з бездротової топології
  • Багаторічний досвід роботи в суспільному транспорті

Advantech пропонує не тільки надійні і безпечні продукти, але також готові до оновлення інтеграційні рішення і високоякісні послуги. Володіючи багаторічним досвідом і відданістю практиці Промисловості 4.0, команда Advantech iConnectivity Edge Intelligence and Wireless зосереджена на кожній деталі, щоб надати клієнтам оптимальне рішення.

Висновок

Розміщуючи функції настройки, діагностики і управління, а також повний огляд встановленого пристрою прямо на робочому столі, WebAccess / DMP дозволяє користувачам управляти всіма своїми маршрутизаторами з одного місця, де б вони не знаходилися. WebAccess / DMP виводить управління пристроями на новий рівень гнучкості та ефективності і, очевидно, технологія мала великий успіх в цьому проекті.

Інформація о продукті

LTE/3G роутери та шлюзи для промислового інтернету речей

ПопереднійІнтелектуальна парковка з підключенням до хмари
НаступнийСистема збору і динамічного зважування вантажівок