Рішенне для моніторингу та управління швидкісними автомагістралями в Китаї
Введення в проект
Швидкісні дороги - критично важлива транспортна інфраструктура. Нещодавно уряд на місцевому та національному рівні впровадив передові технології для підвищення ефективності автомобільних транспортних систем і зменшення заторів.
Для системних інтеграторів магістралі з безліччю підсистем стали складним завданням, а розробка апаратних і програмних продуктів необхідних клієнтам, значного часу і зусиль.
Системні вимоги
Швидкісна автомагістраль Ланфан-Чжочжоу в провінції Хебей, побудована 2008 року, експлуатується вже понад 10 років і її застаріла структура вже давно не відповідає поточним вимогам додатків і правилам. Недостатня пропускна здатність мережі передачі даних впливає на продуктивність системи, відсутність механізму резервного копіювання піддає мережу високого ризику переривання, ручне збирання платежів призводить до того, що автомобілі чекають в черзі, а недостатня розподільна здатність CCTV ускладнює аналіз дорожніх пригод.
Керівництву не терпілося розв'язати всі ці проблеми. Стара система була децентралізована і працювала незалежно. Це не сприяло якісному моніторингу та управління, а також збільшувало витрати на технічне обслуговування швидкісної автомагістралі Ланфан-Чжочжоу. Щоб створити нову модель централізованого моніторингу і управління, планувалось встановити камери спостереження з високою роздільною здатністю, систему безконтактного збору плати за проїзд, систему Gigabit Ethernet і систему аналізу дорожньо-транспортних пригод,
Огляд системи
Системному інтегратору (СІ) необхідно було розробити комплексне рішення у відповідь на потреби моніторингу в різних областях застосування: центри управління операціями, дороги, тунелі, станції справляння плати і зони відпочинку. Необхідно було закупити різне обладнання та програмне забезпечення.
Щоб завершити проект швидко, підрядник вирішив вибрати одного постачальника, який надасть необхідні продукти, включаючи платформу для розробки програмного забезпечення, сервери, промислові комп'ютери, мережеві комутатори і сервери послідовних пристроїв. Це знизило складність інтеграції і дозволило системному інтегратору зосередитися на виконанні вимог клієнтських додатків.
В цьому випадку універсальне рішення Advantech складалося з хмарної платформи промислового Інтернету речей WISE-PaaS, апаратної платформи серверного рівня HPC-7442, захищеного промислового комп'ютера IPC-610, керованого комутатора EKI-9728 L3, керованого комутатора Ethernet EKI-7710 і чотирипортового сервера послідовних пристроїв EKI-+1524. Це рішення відповідало різноманітним і складним прикладним потребам проекту. Що стосується програмного забезпечення, СІ необхідно було розробити п'ять наборів систем управління для центру управління рухом і тунелів уздовж швидкісної автомагістралі Ланфан-Чжочжоу. Водночас вони інтегрували існуючі системи для створення єдиної платформи управління і моніторингу. WISE-PaaS дозволив розробникам легко імпортувати інформацію про пристрій і збирати дані в системі. Advantech надано необхідну інформаційну панель, яка допомогла дизайнерам візуалізувати дані і контролювати мережеве обладнання та з'єднання кожного порту, що зробило обслуговування польового обладнання дуже зручним.
Висновок
Велика лінійка продукції Advantech дозволяє системним інтеграторам обирати продукти, адаптовані до індивідуальним проектам.
В цьому проекті інтегратори скористувались універсальним рішенням, яке знижує ризики інтеграції, економить витрати на розробку та прискорює налаштування обладнання та програмного забезпечення.