Ресторани

Ресторани "фаст-фуд" підвищують ефективність роботи з відеосистемою Advantech

Вступ

Advantech співпрацював з ITTS (Information Technology Total Services) для побудови системи візуалізації кухонь (СВК) для відомої мережі ресторанів швидкого харчування в Тайвані, створюючи комплексні програмні і апаратні системи і надаючи індивідуальні послуги для підвищення ефективності мережі і її столового середовища.

За допомогою сучасних технологій сектор продуктів харчування і напоїв значно підвищив операційну ефективність і якість обслуговування. В індустрії швидкого харчування процес від замовлення до приготування був повністю оцифрований, щоб забезпечити швидше обслуговування. Після того, як замовлення і платежі зроблені в кіосках самообслуговування, замовлення відправляються у СВК і персонал починає готувати замовлені страви. Коли страви готові, клієнти отримують повідомлення що їх можна забрати на стійці. Цей цифровий процес виключив людські помилки, спростив замовлення і підвищив ефективність роботи.

Подібні моделі обслуговування стають дедалі більш частими в ресторанах швидкого харчування по всьому світі. Відома мережа ресторанів швидкого харчування в Тайвані активно впроваджує різноманітні інтелектуальні додатки в магазині, щоб надати клієнтам більш високу якість обслуговування і краще середовище для вечері. Advantech, світовий лідер в області інтелектуальних систем IoT та вбудованих платформ, разом з ITTS допомогли мережі створити СВК, що забезпечує суцільну інтеграцію апаратного та програмного забезпечення для підвищення ефективності роботи на кухні і підвищення стандартів санітарії.

Бездоганне обладнання доповнюється відмінно розробленим програмним забезпеченням

В конкурентному світі швидкого харчування швидкість — це все. Однак, цей конкретний ланцюжок суттєво відрізняється від більшості. Персонал навчений обслуговуванню в японському стилі і приготуванню блюд на замовлення, що означає ефективність на кухні. Внутрішній процес роботи дуже оптимізований, і у кожної станції на кухні є визначена задача. Однак, як і на всіх кухнях, залишається одне й те саме санітарне питання — олійні плями.

Матеріалом старої системи кухонного обладнання в мережі був пластик, який не ідеальний, тому що більш вразливий до олійних плям, ніж інші матеріали. Крім того, апаратна система не була в герметичному корпусі; часточки олії в повітрі та пил можуть попасти всередину обладнання, викликаючи несправності та скорочуючи строк служби. Важко очищуване обладнання, в решті решт, вплине на все кухонне середовище, що призведе до проблем із санітарією.

Щоб розв'язати цю проблему, ITTS співпрацював з Advantech і використовував UTC-515 для СВК. UTC-515 від Advantech - це універсальна обчислювальна система з низьким енергоспоживанням і найменшою кількістю вентиляторів. Має 15,6-дюймовий монітор з широкоекранним дисплеєм 16:9 та запатентовану повністю алюмінієву екструзійну конструкцію з водонепроникністю та стійкістю до пилу IP65, він пропонує просту інтеграцію з ключовими периферійними пристроями і системами відображення для різноманітного самообслуговування, а також інтерактивних вивісок. UTC-515 був пов'язаний з модулем зчитування штрих-коду, зчитувачем RFID, смарт-карт, магнітних смуг і відбитків пальців для підтримки різних типів безготівкових платежів.

Крім того, відповідно до запиту мережі, Advantech надав чотири спеціальні налаштування, щоб допомогти вирішити проблему олійних плям. Проекційно ємнісна (PCAP) сенсорна панель була вкрита додатковим шаром покриття AS для стійкості до олій і подовження строку служби. В задній частині UTC-515 було встановлено спеціальний отвір для легкого доступу до жорсткого диска для заміни чи ремонту. Для герметизації передньої панелі, задньої кришки та кришки вводу/виводу була додана конструкція з алюмінієвою рамою без канавок, яка запобігає попаданню олійних крапель. Нарешті, облаштована коробка з кабелями дозволила правильно їх зберігати. Що ще більш важливо, Advantech спрямував експертів для надання допомоги на місці з першочерговою установкою та провів додаткове навчання персоналу мережі для майбутніх процедур встановлення.

Advantech пропонує закінчені комплексні рішення

Впровадження СВК — це тільки початок потенціально довгострокового співробітництва між Advantech і мережею швидкого харчування. Існує багато інших інтелектуальних додатків, які мережа може реалізувати завдяки численним партнерським стосункам Advantech з системними інтеграторами в сфері суспільного харчування. Дійсно, Advantech надає комплексні інтелектуальні рішення і послуги для цієї галузі. Включаючи інтелектуальну POS, інтерактивну мультимедійну трансляцію, електронне меню і самостійні замовлення, інтелектуальні СВК, опитування клієнтів і інтелектуальні системи управління чергами. Багато з цих рішень вже були успішно впроваджені компаніями суспільного харчування по всьому світі.

Advantech використовує ці комплексні рішення, щоб допомогти мережам швидкого харчування в реалізації інтелектуальних послуг — від самостійного замовлення до оптимізації роботи кухні, щоб зробити ці мережі більш конкурентоспроможними на ринку і підвищити ефективність їх бізнесу.

З іншим обладнанням для автоматизації роздрібної торгівлі можна ознайомитись в розділі:

Комп'ютери для iRetail

ПопереднійКіоск центру для друку рекламних та дисконтних купонів
НаступнийБанкомат в EMEA: питання безпеки