Можливості застосування безпілотних транспортних засобів

Можливості застосування безпілотних транспортних засобів

Вступ

Turing Drive - це тайванська компанія-стартап, яка займається дослідженнями і розробкою технологій автономного водіння. Крім участі в кількох спонсорованих урядом проєктах із розроблення самокерованих автобусів, Turing Drive співпрацює з компанією Advantech і використовує її безвентиляторну систему штучного інтелекту MIC-715 для розширення можливостей застосування технології автономного водіння.

Генеральний директор Turing Drive Девід Шен підкреслив, що застосування самокерованих автобусів має великий потенціал. Окрім автобусів громадського транспорту, шатли, що експлуатуються в приватних/обмежених зонах, ідеально підходять для технології автономного водіння. Ризик, пов'язаний з експлуатацією автономних транспортних засобів на приватних територіях, нижчий, ніж на дорогах загального користування, і системами легше керувати. Крім того, в надзвичайних ситуаціях легше визначити відповідальних осіб. Таким чином, самокеровані транспортні засоби ідеально підходять для використання в якості маршрутних автобусів у приватних районах. Фактично, протягом останніх двох років Turing Drive активно тестує свої безпілотні автобуси на різних приватних/обмежених територіях, включаючи великі індустріальні парки, аеропорти, школи, порти, парковки і спортивні комплекси.

Наприклад, якщо розглядати порти, то через рівень безпеки в зоні контролю співробітники порту зазвичай паркують свої особисті автомобілі за межами зони контролю і або їдуть на маршрутному автобусі, або йдуть пішки до свого офісу в зоні контролю. Наразі портові компанії зазвичай наймають автобуси і водіїв для доставки співробітників у зону контролю і назад. Однак таке рішення є дорогим, а частота рейсів зазвичай обмежена. Тому портові компанії почали розглядати можливість використання самокерованих автомобілів для перевезення співробітників, а також документів і пакетів у різні місця.

Для портових компаній автономні маршрутні автобуси не тільки економлять витрати, а й підвищують гнучкість розкладу. При використанні традиційних автобусів перевезення обмежуються наявністю водіїв та їхнім робочим графіком. У той час як автономні шатли здатні працювати цілодобово і безперебійно, навіть на нефіксованих маршрутах. Гнучкість автономних маршруток дає змогу співробітникам планувати поїздки на вимогу через смартфон.

Як інший приклад можна розглянути парковки. У деяких великих паркувальних структурах водіям доводиться проходити значну відстань, щоб покинути парковку після того, як вони припаркували свій автомобіль. Крім того, щоб повернутися до свого автомобіля, їм необхідно запам'ятати місце розташування паркувального місця.

Автономні шатли можуть доставляти водіїв прямо до місця паркування, заощаджуючи час і підвищуючи загальну ефективність використання.

Системні вимоги

Для автономних автобусів стабільність системи має велике значення незалежно від сценарію застосування. Тому компанія Turing Drive вирішила співпрацювати з Advantech завдяки її багаторічному досвіду розробки надійного та стабільного обчислювального обладнання. Для виконання завдань обчислення і розгортання, а також управління модулями ШІ компанія Turing Drive використовувала безвентиляторну вбудовану граничну систему ШІ MIC-715 компанії Advantech. Систему MIC-715 також використовували для захоплення відео, попереднього оброблення зображень і передавання даних.

За словами Девіда Шена, "спочатку Turing Drive планувала розробити власний сервер штучного інтелекту". Прагнучи скоротити витрати, Turing Drive вирішила самостійно інтегрувати різні апаратні засоби. Однак, оскільки Turing Drive - це насамперед софтверна компанія з мінімальним досвідом роботи з апаратним забезпеченням, їхні спроби інтегрувати обладнання виявилися безуспішними і зайняли дуже багато часу. Результатом їхніх зусиль стало розподілене рішення, що складалося із взаємопов'язаних серверів і маршрутизаторів. Головним недоліком цього рішення була можливість переривання зв'язку між пристроями, що порушувало роботу всієї системи.

Рішення

Щоб подолати труднощі, пов'язані з розробкою апаратного забезпечення, компанія Turing Drive вирішила передати розробку апаратної платформи на аутсорсинг. Після консультацій з численними постачальниками обладнання Turing Drive вибрала Advantech завдяки їхнім великим знанням і досвіду, а також можливості зробити свій внесок у процес розробки.

Наприклад, спочатку Turing Drive запропонувала використовувати 32-контактний кабель для з'єднання декількох інтернет-кабелів. Однак компанія Advantech рекомендувала розділити високошвидкісні та низькошвидкісні кабелі, щоб мінімізувати завади. Крім того, Advantech запропонувала використовувати незалежний дизайн керування живленням для операцій завантаження і вимкнення, за якого стан кожного модуля перевіряється перед переходом до наступного процесу. Така конструкція ідеально підходить для автомобільних пристроїв і допомагає забезпечити надійну роботу.

Так, компанія Advantech у співпраці з Turing Drive розробила безвентиляторну вбудовувану граничну систему штучного інтелекту на MIC-715. Система має клас захисту IP67 для захисту від потрапляння води і пилу, а камери і датчики інтегровані за допомогою водонепроникних роз'ємів M12. Крім того, система підтримує протокол зв'язку з автомобільною шиною CAN, що забезпечує гнучкість для широкого спектра сценаріїв використання і вимог. Наприклад, наразі камери підключаються через порт Ethernet. Але MIC-715 зберігає стандартний порт GMSL, сумісний з автомобільними камерами, щоб забезпечити плавний перехід у майбутньому.

Девід Шен наголосив, що MIC-715 розв'язує проблеми, що виникали раніше, і, таким чином, являє собою ідеальну платформу для автономних транспортних засобів. Після впровадження рішення MIC-715 кількість незрозумілих переривань або зупинок автономних транспортних засобів значно скоротилася. Крім того, технічні фахівці Advantech здатні усунути будь-які апаратні проблеми, що дозволяє Turing Drive повністю зосередитися на оптимізації програмного забезпечення для автономного водіння.

Переваги

Девід Шен зазначив, що під час співпраці компанія Advantech продемонструвала високий рівень професіоналізму та орієнтованості на клієнта. Крім надання якісного обладнання, Advantech просувала Turing Drive серед інших своїх партнерів і клієнтів, надаючи додаткові можливості для зростання і збільшення частки ринку. До того ж, оскільки ресурси Turing Drive як компанії-початківця були обмежені, Advantech допомогла скоротити витрати на виготовлення обладнання на замовлення, знайшовши закордонних клієнтів з аналогічними потребами. Таким чином, Turing Drive не довелося повністю покривати витрати на проєктування та інженерні роботи, що значно скоротило фінансові витрати компанії.

Загалом, рішення для автономного водіння на базі вбудованої граничної системи штучного інтелекту MIC-715 від Advantech дає змогу знизити витрати на зв'язок, поліпшити інтеграцію обладнання та підвищити стабільність системи. Завдяки цим перевагам компанія Turing Drive планує встановити вбудовувану граничну систему штучного інтелекту MIC-715 від Advantech у всіх своїх самокерованих автомобілях і готова співпрацювати з іншими проєктами в майбутньому.

ПопереднійРеволюція у виробництві яєць: Система оптичного контролю на основі штучного інтелекту